• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlandse vertaling
#1
Ik heb de nederlandse vertaling gemaakt bij het programma. Het is natuurlijk mogelijk dat hierin onvolkomenheden voorkomen die storen of beter kunnen. Laat het mij gerust weten en ik zal proberen om die bij een volgende release aan te passen.
Reply
#2
Hoi Sipke, mooi dat je een Nederlandse vertaling hebt gemaakt, waar kan ik die vinden?
Ik ben net nieuw hier op het forum en nog maar kort geleden begonnen met het gebruik van Mobilesheets.
Heel handig en zeer bruikbaar voor mijn B/C Irish Accordion bladmuziek met tablatuur voor mijn Ierse Tunes.

Greetz, John
Reply
#3
Via de mail rechtstreeks en persoonlijk beantwoord.
Reply
#4
(08-18-2014, 04:48 PM)Sipke Wrote: Via de mail rechtstreeks en persoonlijk beantwoord.

Da's nu het mooie van een forum. Als iemand een vraag heeft dan stelt hij / zij hem. Een ander beantwoord die vraag dan.

Als er later weer iemand dezelfde vraag heeft dan kan hij / zij snel het antwoord terugvinden. Toch?Angry
Reply
#5
(08-19-2014, 04:51 PM)nicokompier@live.nl Wrote:
(08-18-2014, 04:48 PM)Sipke Wrote: Via de mail rechtstreeks en persoonlijk beantwoord.

Da's nu het mooie van een forum. Als iemand een vraag heeft dan stelt hij / zij hem. Een ander beantwoord die vraag dan.

Als er later weer iemand dezelfde vraag heeft dan kan hij / zij snel het antwoord terugvinden. Toch?Angry

In het menu onderaan het scherm kun je kiezen voot opties (engels: options)
Dan kies je voor derde optie van boven (ned: weergaveinstellingen) je krijgt dan de mogelijkheid: taalinstellingen en kiest voor nederlands.
Het handigste is om de standaard taal voor je tablet in te stellen op Nederlands. Mobile Sheets zal zichzelf dan automatisch installeren in het nederlands.
Reply
#6
(08-19-2014, 04:51 PM)nicokompier@live.nl Wrote:
(08-18-2014, 04:48 PM)Sipke Wrote: Via de mail rechtstreeks en persoonlijk beantwoord.

Da's nu het mooie van een forum. Als iemand een vraag heeft dan stelt hij / zij hem. Een ander beantwoord die vraag dan.

Als er later weer iemand dezelfde vraag heeft dan kan hij / zij snel het antwoord terugvinden. Toch?Angry

Je hebt helemaal gelijk!
Reply
#7
Ik vindt het fijn, dat gecorrespondeerdeert kan worden in het Nederlands.
Misschien weet iemand een oplossing tv de metronoom om als de muziek een tempowijziging aangeeft, deze ook wordt overgenomen. Ik kan geen karakters vinden op mijn Android tablet voor ba : een kwartet met punt = een kwart noot en zijn er meer variaties. Of de muziek geeft aan kwartnoot = 75. In Finale kan dat aangegeven worden.
Harry Lemm
Reply
#8
(09-01-2014, 04:07 AM)Sipke Wrote:
(08-19-2014, 04:51 PM)nicokompier@live.nl Wrote:
(08-18-2014, 04:48 PM)Sipke Wrote: Via de mail rechtstreeks en persoonlijk beantwoord.

Da's nu het mooie van een forum. Als iemand een vraag heeft dan stelt hij / zij hem. Een ander beantwoord die vraag dan.

Als er later weer iemand dezelfde vraag heeft dan kan hij / zij snel het antwoord terugvinden. Toch?Angry

In het menu onderaan het scherm kun je kiezen voot opties (engels: options)
Dan kies je voor derde optie van boven (ned: weergaveinstellingen) je krijgt dan de mogelijkheid: taalinstellingen en kiest voor nederlands.
Het handigste is om de standaard taal voor je tablet in te stellen op Nederlands. Mobile Sheets zal zichzelf dan automatisch installeren in het nederlands.
Reply
#9
Men vraagt mij of ik de nederlandse handleiding ook kan leveren. Nee dus, die staat in het engels op de website.
Reply
#10
Men schijnt nu te denken dat ik een Nederlandstalige handleiding heb.
Die heb ik dus niet.
Nico
Reply




Users browsing this thread:
1 Guest(s)


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.