• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pdf of JPEG
Hoi allemaal

Ik ben een nieuwe gebruiker en zou graag een klein beetje hulp willen hebben.
Mijn muziek ga ik straks lezen vanaf een android tablet.

Om mijn muziek nu in de app te krijgen, moet ik dan van mijn muziek JPEG of PDF bestanden van maken?

Hopelijk wil iemand mij een klein beetje bijstaan dit onder de knie te krijgen.

Vriendelijke groet,
Hetty
Reply
PDF files are generally best, and give you the option to utilize all of the features in the app (such as page reordering, duplicating pages, using all of the annotation features, etc). You can also import a JPG and convert to a PDF in the song editor if desired.

Mike

DeepL:

PDF-bestanden zijn over het algemeen het beste en geven je de mogelijkheid om alle functies in de app te gebruiken (zoals pagina's opnieuw ordenen, pagina's dupliceren, alle annotatiefuncties gebruiken, enzovoort). Je kunt desgewenst ook een JPG importeren en converteren naar een PDF in de song editor.

Mike
Reply
(05-12-2025, 05:45 AM)Zubersoft Wrote: PDF files are generally best, and give you the option to utilize all of the features in the app (such as page reordering, duplicating pages, using all of the annotation features, etc). You can also import a JPG and convert to a PDF in the song editor if desired.

Mike

DeepL:

PDF-bestanden zijn over het algemeen het beste en geven je de mogelijkheid om alle functies in de app te gebruiken (zoals pagina's opnieuw ordenen, pagina's dupliceren, alle annotatiefuncties gebruiken, enzovoort). Je kunt desgewenst ook een JPG importeren en converteren naar een PDF in de song editor.

Mike

Hartelijk dank voor uw reactie!!!
Ik ga er mee aan de slag.

Vriendelijke groet,
Hetty
Reply

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Theme © 2014 iAndrew